escolasantmarc-ci2011-2012.blogspot.com

El bloc de Cicle Inicial

El bloc de Cicle Inicial. Divendres, 8 de juny de 2012. Ahir vam anar al Castell de Mongtesquiu. Vam utilitzar els transports públics: autobús i tren. Per pujar al castell ho vam fer caminant per un camí molt bonic voltat d'arbres i vegetació. Envia per correu electrònic. Dilluns, 21 de maig de 2012. JA TENIM PISSARRA DIGITAL. Els nens/es de 2n també tenim pissarra digital . Envia per correu electrònic. QUÈ BÉ HO PASSEM A LA PISCINA! Envia per correu electrònic. Dimecres, 25 d’abril de 2012. Plantilla Se...

WEBSITE DETAILS

AVERAGE USER RATING

Write a Review

WEBSITE PREVIEW

Desktop Preview Tablet Preview Mobile Preview

LOAD TIME

Page content here
KEYWORDS ON
PAGE
pàgines,pàgina d'inici,calendari i sortides,cavalls i conills,gatets i gossets,cap comentari,blogthis,comparteix a twitter,comparteix a facebook,comparteix a pinterest,tallers dalí,carnaval ci,missatges més antics,arxiu del blog,de juny,de maig,d’abril
SERVER
GSE
CONTENT-TYPE
utf-8
GOOGLE PREVIEW

El bloc de Cicle Inicial | escolasantmarc-ci2011-2012.blogspot.com Reviews

INTERNAL PAGES

El bloc de Cicle Inicial: d’abril 2012

El bloc de Cicle Inicial. Dimecres, 25 d’abril de 2012. Aquesta tarda els nens i nenes de 1r i segon han cantat cançons en anglès i han representat una obra de teatre "Henny the hen". Envia per correu electrònic. Subscriure's a: Missatges (Atom). Aquesta tarda els nens i nenes de 1r i segon han c. Tema Senzill. Imatges del tema creades per konradlew. Amb la tecnologia de Blogger. Visualitza el meu perfil complet.

El bloc de Cicle Inicial: de març 2012

El bloc de Cicle Inicial. Dilluns, 26 de març de 2012. Al llarg d'aquest trimestre hem treballat a. L'artista Salvador Dalí. Vam visitar el museu. Dalí a Figueres i hem treballat la seva obra. A partir de diferents tallers. Envia per correu electrònic. Subscriure's a: Missatges (Atom). Tema Senzill. Imatges del tema creades per konradlew. Amb la tecnologia de Blogger. Visualitza el meu perfil complet.

El bloc de Cicle Inicial

El bloc de Cicle Inicial. Dimecres, 25 d’abril de 2012. Aquesta tarda els nens i nenes de 1r i segon han cantat cançons en anglès i han representat una obra de teatre "Henny the hen". Envia per correu electrònic. Publica un comentari a l'entrada. Subscriure's a: Comentaris del missatge (Atom). Aquesta tarda els nens i nenes de 1r i segon han c. Tema Senzill. Imatges del tema creades per konradlew. Amb la tecnologia de Blogger. Visualitza el meu perfil complet.

El bloc de Cicle Inicial: JA TENIM PISSARRA DIGITAL

El bloc de Cicle Inicial. Dilluns, 21 de maig de 2012. JA TENIM PISSARRA DIGITAL. Els nens/es de 2n també tenim pissarra digital . Envia per correu electrònic. Publica un comentari a l'entrada. Subscriure's a: Comentaris del missatge (Atom). JA TENIM PISSARRA DIGITAL. QUÈ BÉ HO PASSEM A LA PISCINA! Tema Senzill. Imatges del tema creades per konradlew. Amb la tecnologia de Blogger. Visualitza el meu perfil complet.

El bloc de Cicle Inicial: CAVALLS I CONILLS

El bloc de Cicle Inicial. El dijous 31 de maig va nèixer l'Arnau, el germà de la Laura Rovira de la classe de 2n B. Avui ja ens ha vingut a veure. Molt maco! Avui ens ha vingut a visitar "ESQUITX", el conill d'una nena de la classe. Hoy hemos cantado la canción de Don Meliton en la clase de castellano. Llibre de la Pau 2n A. Llibre de la Pau 2n B. TREBALLEM AMB ELS PORTÀTILS. Els nens i nenes de 2n estem alaborant un. Power point del nostre poble. Avui hem après. Raïms de Sant Jaume, raïms aigualits.

UPGRADE TO PREMIUM TO VIEW 13 MORE

TOTAL PAGES IN THIS WEBSITE

LINKS TO THIS WEBSITE

blocs.xtec.cat blocs.xtec.cat

Els blocs de l'escola Sant Marc | Calldetenes

Els blocs de l'escola Sant Marc. CARTA INICI CURS 2014-2015. CURS 2012-2013 RECOMENACIONS PARACETAMOL. EL MENÚ DE L’ESCOLA. LLIBRES I MATERIAL CURS 2014-2015. Http:/ www.escolasantmarc.cat/. Continua llegint →. Aquest article s'ha publicat en General. Ja podeu consultar la CARTA D’INICI DEL CURS 2014-2015 en la pestanya del mateix nom, al costat de la pàgina d’inici. Ens veiem al Setembre! Aquest article s'ha publicat en General. Aquest article s'ha publicat en General. BON ESTIU A TOTHOM! El divendres d...

UPGRADE TO PREMIUM TO VIEW 0 MORE

TOTAL LINKS TO THIS WEBSITE

OTHER SITES

escolasantjosep.com escolasantjosep.com

Inici - Escola Sant Josep de Calassanç

Llar d'infants (1-3 anys). Classe de 2 anys. Publicat el Divendres, 23 Març 2018 15:41. Publicat el Divendres, 23 Març 2018 15:24. Alguns alumnes de sisè i els seus teachers de l'escola. Han fet un viatge a Liverpool a fer un intercanvi amb alumnes. De la nostra escola agermanada Liverpool Collage. Publicat el Dilluns, 12 Març 2018 09:37. EL DIVENDRES A LA TARDA VAM FER UNA XOCOLATADA. PER CELEBRAR EL NOU NIVELL PIPE! ESTEM AL 3r GRAU (PROGRAMA DE POTENCIACIÓ PLURILINGÜE). EL NOSTRE REI CARNESTOLTES MANA:.

escolasantjoseporiol.org escolasantjoseporiol.org

Escola Sant Josep Oriol

EL DIA A DIA. 15 de març de 2018. Jornada solidària a l'Escola. Bon dia a tothom! Avui a l'Escola tenim .LA JORNADA SOLIDÀRIA! Al matí els alumnes podran parlar amb col·laboradors de diferents ONG que els explicaran la feina que fan i a la tarda MARKET SOLIDARI! Amb paradetes, tallers i xocolatada perquè tothom pugui col·laborar i alhora passar una bona estona escoltant la música en directe de THE MÀRRECS. 21 de febrer de 2018. Setmana de l'electricitat a Cicle Superior. Aprenem i ens divertim! Com ja sa...

escolasantjuliadecerdanyola.blogspot.com escolasantjuliadecerdanyola.blogspot.com

Escola l'Albiol (Sant Julià de Cerdanyola)

Dimarts, 5 de març de 2013. INTERCANVI AMB L'ESCOLA DE CASSERRES. 5313 Publicat per Mestres. Aquesta setmana a l'hora d'anglès hem rebut un e-mail dels alumnes de Cicle Superior de Casserres. Els nostres companys i companyes s'han descrit en anglès i hem hagut d'endevinar qui era cadascú. Nosaltres vam fer el mateix, ens vam descriure físicament i els vam explicar alguna cosa que ens agradava, esperem que no els hagi costat gaire endevinar qui és qui! Etiquetes de comentaris: Anglès. El palau del maharajà.

escolasantlluis.cat escolasantlluis.cat

Escola Sant Lluís Gonçaga - Inici

Notícies destacades de l'escola. Benvolgudes famílies,. Us recordem que al blog de secretaria virtual trobareu tota la informació del centre, notícies, circulars, menús,. Divendres, 09 març de 2018. 1r d'ESO Museu Arqueològic de Barcelona. Divendres, 09 març de 2018. El món de Harry Potter al nostre menjador! Dimecres, 21 febrer de 2018. Nens, adolescents i internet? Resultats 1 - 4 de 164. VEURE TOTES LES NOTÍCIES. Apunta't per rebre informació de l'escola: notícies, activitats.

escolasantlluis.org escolasantlluis.org

escolasantmarc-cm2011-2012.blogspot.com escolasantmarc-cm2011-2012.blogspot.com

El bloc de Cicle Mitjà

El bloc de Cicle Mitjà. Dijous, 28 de juny de 2012. VIDEO ONA I ALBA. Envia per correu electrònic. VIDEO MIREIA I MONTSE. Envia per correu electrònic. VIDEO JANA I PAULA. Envia per correu electrònic. VIDEO GENÍS I ALEIX. Envia per correu electrònic. VIDEO AROA I BIEL. Envia per correu electrònic. Envia per correu electrònic. Dijous, 24 de maig de 2012. Sortida a "El Martí". Envia per correu electrònic. Subscriure's a: Missatges (Atom). VIDEO ONA I ALBA. VIDEO MIREIA I MONTSE. VIDEO JANA I PAULA.

escolasantmarc-ei2011-2012.blogspot.com escolasantmarc-ei2011-2012.blogspot.com

EDUCACIÓ INFANTIL

Dimarts, 19 de juny de 2012. Durant la sortida al Cosmocaixa els alumnes de P4 i P5 vam fer el taller del Click, experiments amb aigua, aire i amb els sentits. Envia per correu electrònic. COSMOCAIXA P4 I P5. El passat dia 8 de Juny vam anar a visitar el Museu Cosmocaixa de Barcelona. Durant la visita al Museu vam poder veure el bosc inundat i diferents experiments. Envia per correu electrònic. Envia per correu electrònic. Envia per correu electrònic. Dilluns, 18 de juny de 2012. LA LLEGENDA DE SANT JORDI.

escolasantmarc.blogspot.com escolasantmarc.blogspot.com

ESO - Sant Marc de Sarrià

ESO - Sant Marc de Sarrià. Coneixent la natura amb la Barcelona World Race. Dimecres, 14 de març de 2012. Gerard Marín a l'Escola. En Gerard Marín, tripulant de Fòrum Marítim Català ens va venir a visitar l'altre divendres al col·legi. Us penjo un enllaç amb un video curtet de la seva visita. Gerard, GRÀCIES PER VENIR! Gerard Marín, Barcelona World Race 2010/11. From Col·legi Sant Marc de Sarrià. Envia per correu electrònic. Divendres, 3 de febrer de 2012. La xerrada amb el regatista de la. Recordeu que ...

escolasantmarc.cat escolasantmarc.cat

Escola Sant Marc | Pàgina web de l'Escola Sant Marc de Calldetenes

Escola Sant Marc Pàgina web de l'Escola Sant Marc de Calldetenes. Cobrament Material curs 2015/16. Benvolgudes famílies, Els informem que a partir del curs 2015/16 l’Escola Sant Marc no generarà rebuts. Es per això que les famílies, de P4 a 6è, haureu de fer l’ingrés de 69 euros(63 de. Per acabar el curs els alumnes de Cicle Superior ens han preparat uns jocs d’aigua. I els mestres i les mestres també hem jugat i ens hem mullat. Molt bones vacances d’estiu! DESPEDIDA DELS ALUMNES DE 6é. 93 886 27 93.

escolasantmarcmusica.blogspot.com escolasantmarcmusica.blogspot.com

FEM MÚSICA Escola Sant Marc Bassacs

FEM MÚSICA Escola Sant Marc Bassacs. ESCOLA SANT MARC BASSACS. Dissabte, 1 de novembre de 2014. RECORDANT VELLS I BELLS TEMPS! Voleu recordar com éreu quan anàveu a educació infantil? Doncs, nens i nenes de 4t, 5è i 6è de ben segur que us hi fixareu molt! I ara nens i nenes més grans que ja no són a l'escola, però que de vegades els veiem pel nostre barri! Envia per correu electrònic. Etiquetes de comentaris: curs 2014-2015. Dimecres, 29 d’octubre de 2014. LA CASTANYERA (conte animat amb so). Presentació...