makkelijklezen.nl makkelijklezen.nl

makkelijklezen.nl

Top 25 | Makkelijklezen.nl

Makkelijklezen.nl is gespecialiseerd in leesondersteunende materialen voor leeszwakke & dyslectische kinderen.

http://www.makkelijklezen.nl/

WEBSITE DETAILS
SEO
PAGES
SIMILAR SITES

TRAFFIC RANK FOR MAKKELIJKLEZEN.NL

TODAY'S RATING

>1,000,000

TRAFFIC RANK - AVERAGE PER MONTH

BEST MONTH

December

AVERAGE PER DAY Of THE WEEK

HIGHEST TRAFFIC ON

Saturday

TRAFFIC BY CITY

CUSTOMER REVIEWS

Average Rating: 4.3 out of 5 with 7 reviews
5 star
5
4 star
1
3 star
0
2 star
0
1 star
1

Hey there! Start your review of makkelijklezen.nl

AVERAGE USER RATING

Write a Review

WEBSITE PREVIEW

Desktop Preview Tablet Preview Mobile Preview

LOAD TIME

4.3 seconds

FAVICON PREVIEW

  • makkelijklezen.nl

    16x16

CONTACTS AT MAKKELIJKLEZEN.NL

Login

TO VIEW CONTACTS

Remove Contacts

FOR PRIVACY ISSUES

CONTENT

SCORE

6.2

PAGE TITLE
Top 25 | Makkelijklezen.nl | makkelijklezen.nl Reviews
<META>
DESCRIPTION
Makkelijklezen.nl is gespecialiseerd in leesondersteunende materialen voor leeszwakke & dyslectische kinderen.
<META>
KEYWORDS
1 Makkelijklezen.nl
2 lees
3 lezen
4 dyslectisch
5 leeszwak
6 Pienter
7
8 coupons
9 reviews
10 scam
CONTENT
Page content here
KEYWORDS ON
PAGE
leveringsvoorwaarden,disclaimer,aanbieding,partners,aantrekkelijk,toegankelijk,uitnodigend,peirce lincoln,vbk media,bestel,aaron blabey,ballon media,jeff kinney,uitgeverij de fontein,pauline van aken,uitgeverij cadans,uitgeverij manteau,uitgeverij zwijsen
SERVER
Apache/2
POWERED BY
PHP/5.4.29
CONTENT-TYPE
utf-8
GOOGLE PREVIEW

Top 25 | Makkelijklezen.nl | makkelijklezen.nl Reviews

https://makkelijklezen.nl

Makkelijklezen.nl is gespecialiseerd in leesondersteunende materialen voor leeszwakke & dyslectische kinderen.

INTERNAL PAGES

makkelijklezen.nl makkelijklezen.nl
1

disclaimer | Makkelijklezen.nl

http://www.makkelijklezen.nl/disclaimer

Welkom bij Makkelijklezen.nl. Ik blijf graag op de hoogte van alle aanbiedingen. Snel zoeken en bestellen. Gebruikt de verzamelde gegevens om haar klanten de volgende diensten te leveren:. Als u een bestelling plaatst, hebben we uw naam, e-mailadres, afleveradres en betaalgegevens nodig om uw bestelling uit te voeren en u van het verloop daarvan op de hoogte te houden. Als u besluit een recensie te schrijven, kunt u zelf kiezen of u uw naam of andere persoonlijke gegevens toevoegt. We zijn benieuwd n...

2

Stem mee voor de Top 25 | Makkelijklezen.nl

http://www.makkelijklezen.nl/stem-mee-top-25

Welkom bij Makkelijklezen.nl. Ik blijf graag op de hoogte van alle aanbiedingen. Snel zoeken en bestellen. Stem mee voor de Top 25.

3

ik blijf graag op de hoogte van alle aanbiedingen | Makkelijklezen.nl

http://www.makkelijklezen.nl/nieuwsbrief.html

Welkom bij Makkelijklezen.nl. Ik blijf graag op de hoogte van alle aanbiedingen. Snel zoeken en bestellen. Ik blijf graag op de hoogte van alle aanbiedingen. Ik blijf graag op de hoogte van alle aanbiedingen. Als u op de hoogte wilt blijven van alle interessante aanbiedingen van makkelijklezen.nl dan kunt u zich hieronder inschrijven. Vanzelfsprekend kunt u zich in een later stadium ook weer eenvoudig uitschrijven, mocht u onze informatie niet meer willen ontvangen.

4

Partners | Makkelijklezen.nl

http://www.makkelijklezen.nl/partners.html

Welkom bij Makkelijklezen.nl. Ik blijf graag op de hoogte van alle aanbiedingen. Snel zoeken en bestellen. Is een initiatief van uitgeverij Bontekoe. In samenwerking met MLP - Makkelijk Lezen Plein en ProBiblio publiceren we tweemaal per jaar een TOP25. En onze gezamenlijke netwerken vragen we leerkrachten, leesconsulenten, uitgevers, betrokken ouders etc. hun ervaringen met ons te delen. Daarnaast stelt Makkelijklezen.nl met wisselende uitgeefpartners via deze site aanbiedingen samen. Ik ben niet Bom!

5

Leveringsvoorwaarden | Makkelijklezen.nl

http://www.makkelijklezen.nl/leveringsvoorwaarden

Welkom bij Makkelijklezen.nl. Ik blijf graag op de hoogte van alle aanbiedingen. Snel zoeken en bestellen. Algemene Voorwaarden van Makkelijklezen.nl. 7 Overeenkomst . Makkelijklezen.nl/Uitgeverij Bontekoe behoudt zich het recht voor om zonder opgave van redenen bestellingen of opdrachten niet te accepteren of uitsluitend te accepteren onder de voorwaarde dat de verzending geschiedt onder rembours of na vooruitbetaling.

UPGRADE TO PREMIUM TO VIEW 2 MORE

TOTAL PAGES IN THIS WEBSITE

7

LINKS TO THIS WEBSITE

spreekenlees.nl spreekenlees.nl

Spreek en Lees

http://www.spreekenlees.nl/links.html

Praktijk voor logopedie en dyslexie. Heeft U zelf een idee voor een vermelding op deze pagina, stuur dan een mailtje naar info@spreekenlees.nl. Laatste wijziging: 24 oktober 2010.

meeluisterboek.nl meeluisterboek.nl

Over uitgeverij Bontekoe | www.meeluisterboek.nl

http://www.meeluisterboek.nl/over-uitgeverij-bontekoe

Wat is een Meeluisterboek? Uitgeverij Bontekoe Specialist in ondersteuning van kinderen met een leesbeperking. Uitgeverij Bontekoe brengt al zo'n 25 jaar praktijkgericht materiaal uit voor het basisonderwijs, vaak in samenwerking met educatieve uitgeverijen. Wil je nog meer leuke boeken lezen? Ga naar de webshop. Geeft leerkrachten de mogelijkheid logopedische problemen juist en tijdig te signaleren.

dyslexiecentrumwijchen.nl dyslexiecentrumwijchen.nl

Dyslexie Centrum Wijchen

http://www.dyslexiecentrumwijchen.nl/informatiesites.php

Wanneer komt uw kind in aanmerking voor vergoeding? Aanmelding: wat moet u weten? Hoe wordt uw kind bij ons onderzocht? Hoe verloopt de behandeling? Behandeling buiten de vergoedingsregeling. Informatieve websites voor ouders. Informatie voor scholen en verwijzers. Wanneer komt de leerling in aanmerking voor vergoeding? Afstemming en samenwerking met Dyslexiecentrum Wijchen. Het traject van de vergoedingsregeling. Hoe wordt de leerling bij ons onderzocht? Hoe verloopt de behandeling? Kijkt u bij: publica...

dyslexiecentrumwijchen.nl dyslexiecentrumwijchen.nl

Dyslexie Centrum Wijchen

http://www.dyslexiecentrumwijchen.nl/infoschool.php

Wanneer komt uw kind in aanmerking voor vergoeding? Aanmelding: wat moet u weten? Hoe wordt uw kind bij ons onderzocht? Hoe verloopt de behandeling? Behandeling buiten de vergoedingsregeling. Informatieve websites voor ouders. Informatie voor scholen en verwijzers. Wanneer komt de leerling in aanmerking voor vergoeding? Afstemming en samenwerking met Dyslexiecentrum Wijchen. Het traject van de vergoedingsregeling. Hoe wordt de leerling bij ons onderzocht? Hoe verloopt de behandeling? Kijkt u bij: publica...

uitgeverijbontekoe.nl uitgeverijbontekoe.nl

makkelijklezen.nl | Uitgeverij Bontekoe

http://www.uitgeverijbontekoe.nl/makkelijk-lezen

Welkom bij Uitgeverij Bontekoe. Leren lezen met Kluitman. Uitgeverij Van Holkema en Warendorf. Uitgeverij De Vier Windstreken. Hoe werkt een MeeleesCD? Leren lezen met Kluitman. Uitgeverij De Vier Windstreken. Uitgeverij Van Holkema en Warendorf. Trainersprogramma Aan de praat met een boek. Snel zoeken en bestellen. Op de site makkelijklezen.nl. Vindt u elke 2 weken een nieuwe aanbieding met boeken en leesmateriaal speciaal voor kinderen die moeite hebben met lezen. Wordt ook lid van deze groep!

digitmind.nl digitmind.nl

Makkelijklezen.nl | Digitmind.nl - Full-service internet bureau - Arnhem

http://www.digitmind.nl/project/makkelijklezennl

Overslaan en naar de inhoud gaan. Telefoon: 026 - 202 2055. Bouw van de custom website. Deze webshop biedt elke 2 weken een actie-pakket speciaal voor professionals die werken met kinderen met leesproblemen (en de ouders van deze kinderen). Techniek: Magento i.c.m. jQuery en CSS. Design door Herman Dijenborgh ( www.bius.nl. Bouw van de custom website. It krijg een wit scherm met rode balk boven. Daarna lijkt de app vast te lopen. 5 maanden 1 dag. A cup of t. 12 maanden 23 uur. 12 maanden 1 dag.

meeluisterboek.nl meeluisterboek.nl

Meeluisterboek kopen | www.meeluisterboek.nl

http://www.meeluisterboek.nl/meeluisterboek-kopen

Wat is een Meeluisterboek? Op de site van Uitgeverij Bontekoe kunt u veel boeken en meeluisterboeken vinden. We zijn druk bezig van alle ongeveer 250 leesboeken ook meeluisterboeken te maken. Dit zijn boeken van ons zelf maar ook van andere uitgeverijen zoals Zwijsen, Kluitman, Delubas, Deltas en anderen. U kunt in onze webshop alle boeken en meeluisterboeken vinden. Bekijk het voledige aanbod hier. Wil je nog meer leuke boeken lezen? Ga naar de webshop.

meeluisterboek.nl meeluisterboek.nl

Wat is een Meeluisterboek? | www.meeluisterboek.nl

http://www.meeluisterboek.nl/wat-een-meeluisterboek

Wat is een Meeluisterboek? Wat is een Meeluisterboek? Met een Meeluisterboek kunnen leeszwakke kinderen lezen and luisteren tegelijk. Terwijl het kind een ‘echt papieren boek’ leest, luistert het online mee met de ingesproken tekst. De tekst is ingesproken op het leestempo van het kind. Auditieve ondersteuning voor leeszwakke kinderen. Veel onderzoek heeft aangetoond dat auditieve ondersteuning tekstbegrip vergemakkelijkt (Van der Leij, Verhoog en Bekebrede - 2010) voor basisschoolleerlingen met leesprob...

meeluisterboek.nl meeluisterboek.nl

Hoe werkt het? | www.meeluisterboek.nl

http://www.meeluisterboek.nl/hoe-werkt-het

Wat is een Meeluisterboek? Je kunt Meeluisterboek gebruiken op een PC, een tablet en een smartphone. Vul op de homepage de code in die achterop het boek staat. Je gaat dan naar de ingesproken tekst. Sla het boek open en zet de tekst aan. Je kunt nu heerlijk lezen en luisteren tegelijk. Als je ongestoord wilt luisteren gebruik je een hoofdtelefoon. Op een smartphone of tablet kun je na het intypen van de code een scherm krijgen zoals hieronder. Kies dan voor: Listen in browser. Ga naar de webshop.

UPGRADE TO PREMIUM TO VIEW 1 MORE

TOTAL LINKS TO THIS WEBSITE

10

SOCIAL ENGAGEMENT



OTHER SITES

makkelijkkredietafsluiten.weebly.com makkelijkkredietafsluiten.weebly.com

makkelijkkredietafsluiten - Home

Vandaag Nog Zonder BKR Een krediet nemen. Van alle leningvormen is de mini lening vorm op dit moment het meest omstreden. Het zal voor eenieder helder zijn waarom dit is. De minilening mogelijkheid is bovenal een snelle lening die je opties biedt die je met een standaard lening niet krijgt. Lenen Ondanks Zware BKR. Het merendeel van de mensen 9spreken met tegenzin over een krediet ondanks bkr krijgen. Dit weerhoudt de hele bedrijfstak er echter niet van om steeds meer opties aan te boren. Heeft d...Op he...

makkelijklenen.com makkelijklenen.com

Goedkoopste lening?

Bent u op zoek naar de beste lening met de laagste maandlasten? Vraag hier een vrijblijvende offerte aan waarin alle geldverstrekkers van Nederland vergeleken worden, zodat u ook kunt profiteren van de laagste rente. En ontvang direct een gratis actuele rentevergelijking per email. Aanvragen komen terecht bij (intermediairs van) de geldverstrekkers die onder toezicht staan van de AFM. Zij handelen de offerte-aanvraag voor u af en kunnen u ook advies geven.

makkelijklenen.info makkelijklenen.info

通販での探し方|悩まないコスメの探し方

makkelijklezen.com makkelijklezen.com

makkelijklezen.com

Welcome to the home of makkelijklezen.com.

makkelijklezen.nl makkelijklezen.nl

Top 25 | Makkelijklezen.nl

Welkom bij Makkelijklezen.nl. Ik blijf graag op de hoogte van alle aanbiedingen. Snel zoeken en bestellen. Makkelijk lezen Top 25 - najaar 2016. Van 7 t/m 12 jaar). Op zoek naar geschikte kinderboeken voor kinderen die niet zo graag uit zichzelf een boek pakken? Hier vind je een aanbod van 25 titels. Deze aanbevolen boeken zijn:. De Makkelijk lezen Top 25 wordt samengesteld met medewerking van ProBiblio. Deze Top 25 verschijnt twee keer per jaar. Van Holkema en Warendorf. Van Holkema en Warendorf.

makkelijklezenplein.be makkelijklezenplein.be

Makkelijk Lezen Plein (Belgie) - Home

Deze site is voor alle kinderen die lezen niet zo makkelijk vinden. En voor hun moeders, vaders, meesters en juffen. Op deze website vind je leestips en andere informatie terug. Ontdek ook het Makkelijk Lezen Plein in de bibliotheek. Daar hebben ze heel veel voor jou:. Leuke leesboeken, luisterboeken, DVD's en CD-rom's. Het Makkelijk Lezen Plein is. ProBiblio; Makkelijk Lezen Plein 2011. In België in samenwerking met:.

makkelijklezenplein.nl makkelijklezenplein.nl

Makkelijk Lezen Plein - Home

Deze site is voor alle kinderen die lezen niet zo makkelijk vinden. En voor hun moeders, vaders, meesters en juffen. Ga ook eens naar het Makkelijk Lezen Plein in de bibliotheek. Daar hebben ze heel veel voor jou:. Leuke leesboeken, luisterboeken, DVD's en CD-rom's. Leuke informatieve serie van Zwijsen Zoeklicht dyslexie informatief. Uitgeverij Bontekoe is momenteel bezig met het inspreken van de boekjes inspreken in hun Soundroom, zodat eind Februari de meeluisterboek-variant wordt aangeboden op. Zijn e...

makkelijklopen.nl makkelijklopen.nl

Behandelingen tegen voetklachten | Podotherapie Makkelijk Lopen

BLIJF OP DE HOOGTE. Volg alle interessante ontwikkelingen rondom Podotherapie Makkelijk Lopen. Wie, waar en wat? U kunt ons vinden in Heeswijk, Berlicum, Rosmalen, Sint-Oedenrode, Son en Breugel, Schijndel, Berghem 's-Hertogenbosch en Vinkel,. Wie, waar en wat? U kunt ons vinden in Heeswijk, Berlicum, Rosmalen, Sint-Oedenrode, Son en Breugel, Schijndel, Berghem en Vinkel,. Artikel niet meer op voorraad! Vertel meer over onderzoek. Vertel meer over sportpodotherapie. Vertel meer over kinderpodotherapie.

makkelijkmedia.nl makkelijkmedia.nl

Makkelijk Media | Maakt het makkelijk

Makkelijk Media toont uw werk. Makkelijk Media maakt voor u een professionele website die gebruik maakt van de nieuwste online mogelijkheden. Uw website is onder andere geschikt voor mobiel en tablet. Makkelijk Media maakt het gemakkelijk. Makkelijk Media maakt een website die u zelf kunt beheren of in beheer laat van Makkelijk Media. Bij eigen beheer maakt Makkelijk Media altijd een handleiding. Makkelijk Media werkt met vaste prijzen. Makkelijk Media is altijd bereikbaar. Welkom bij Makkelijk Media.

makkelijkmediteren.com makkelijkmediteren.com

Op deze domeinnaam is nog geen website geconfigureerd

Op deze domeinnaam is nog geen website geconfigureerd.